אורן חזן: "חושבים שאתפרק ואהיה חלש אופי, שיפרקו דרכי את הממשלה"

    ישראל פריי No Comments on אורן חזן: "חושבים שאתפרק ואהיה חלש אופי, שיפרקו דרכי את הממשלה"
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי השערורייה התורנית שהתעוררה סביב חבר הכנסת אורן חזן, בגין אמירות שיוחסו לו ופורשו כהעלבות בחכי"ת קארין אלהרר, התראיין חבר הכנסת לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מדברים אקטואליה", והגיב לדברים: "לא פניתי אליה, אין לי אתה דבר וחצי דבר, בסך יש לי עניין עם ח"כ פרג' שלכאורה יש במעשיו עבירה פלילית, להצביע עבור ח"כ שעסוק בטלפון. הם מנסים להסיט את הדיון מהעניין החמור הזה".

    ח"כ חזן דיבר בכנות ובכאב על המסע התקשורתי שמנוהל נגדו: "הסיפור אתי החל לפני הקמת הממשלה, ניסו לקרוא לזה ממשלת אורן חזן, הם חשבו כאילו אני החוליה החלשה שתפרק את הממשלה, בניסיון נואל, תוך כדי שקרים וכזבים. הם ציפו שאתפרק ואהיה חלש אופי".

    "מנסים לגרום לראשי הקואליציה לחשוב כאילו אני ירים את היד נגד הממשלה, חברים זה לא יקרה. מנהיגות נמדדת ברגעי משבר. במשבר האישי הזה אינני נשבר ואעמוד בלחצים. אני אומר שוב מנסים לצייר אותי כחולייה חלשה אך לא אשבר ולא אפול. יש מי שהתקשה לעכל את העובדה שהימין ניצח, אולי כעת הגיע הזמן שימצאו מישהו אחר עליו הם יוכלו לתלות את התקווה של פירוק הממשלה, לא ממני תבוא להם הישועה".

    הוא גילה הבנה ללחצים: "אני ח"כ צעיר גם בגיל וגן בכנסת. יש עניין שא"א לקחת ממני. פי וליבי שווים, אני אומר לכל אחד את מה שאני חושב. רואה את עצמי כמי שמשמיע את קול העם".

    על הצורה הנלעגת בה הוא מוצג כל העת בתכניות טלוויזיוניות, אמר: "כל אדם שלא יכול לצחוק על עצמו לא יכול להיות בעל רגישות מספיקה. סאטירה זה טוב. אך אני מסתכל על 90 חוקים שהגשתי, שדולות שהקמתי, טיפול בפריפריה, שכר חיילים, מאמין שהציבור מספיק חכם, הרי מעשיך יקרבוך וירחקוך, מאמין שאנשים יקבעו אותי לפי מעשי. הציבור כבר לא מטומטם, ישנם היום הדרכים להגיע לאמת ולעקוף את כלי התקשורת".



    0 תגובות